تردید در حقیقت پیراهن تو بود
 
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : علی جوان نژاد

 

تردید در حقیقت پیراهن تو بود
می خواستم کنار تو دریا شوم نشد
با تو ز جمع مرده دلان پا شوم نشد
گفتم که پیرهن بدرم غنچگی بس است
تا آمدم بسان گلان وا شوم نشد
حالا که آمدم تو دگر پر کشیده ای
من آمدم که محو تماشا شوم نشد
من واژه واژه پرسه زدم در جهان و جان
شاید میان واژه ای پیدا شوم نشد
تردید من چو در خود پیراهن تو بود؛
می خواستم به عطر تو بینا شوم نشد
گفتند می شود به تو با عشق پل کشید
چون یوسفی نبود زلیخا شوم نشد
دست تو را ندیدم و غم دست من گرفت
قسمت نبود با خود تو ما شوم نشد
پرسیده ام ز هر که گذر کرد از خودم
تا با خبر ز راز معما شوم نشد
9/7/1390
5:30 بامداد



رستخیز عشق
وقتی چترمان خداباشد بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد.
درباره وبلاگ

هرگونه حرفی را نباید با زبان فهمید/ آخر خودت باید بدانی دوستت دارم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رستخیز عشق و آدرس rastkhiz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 12703
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 310
تعداد آنلاین : 1