دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, :: 17:52 ::  نويسنده : علی جوان نژاد

 

حدیث دل
 
تموم حرف دلمو بخون از این نگاه من
ببین جرقه میزنه غمت میون آه من
 
برای دیدنت شبا ستاره ها رو می شمارم
تو رویاهام می بینمت بهت می گم دوست دارم
 
آخه چه جور بهت بگم تموم آرزوم تویی
وقتی بهم زل زدی و خدای رو به روم تویی
 
چه جور بگم من حقیر عاشق خنده هات شدم
اسیر بُهت جادوی سیاهی چشات شدم
 
همیشه توی رویاهام ترانه می خونم برات
تو اوج نا امیدیام سر می ذارم رو شونه هات
 
گمون کنم که رویاهام دیگه تمومی ندارن
تا وقتی جون بدم برات منو تو قبرم بذارن
 
ریتم صدای قلب من اسمتو فریاد می زنه
عشق تو رو حرارت نگاه من داد می زنه
 
تموم حرف دلمو بخون از این نگاه من
ببین جرقه می زنه غمت میون آه من
 



رستخیز عشق
وقتی چترمان خداباشد بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد.
درباره وبلاگ

هرگونه حرفی را نباید با زبان فهمید/ آخر خودت باید بدانی دوستت دارم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رستخیز عشق و آدرس rastkhiz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 12706
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 310
تعداد آنلاین : 1