«نازی ز من دریغ مدار»
 
شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 12:47 ::  نويسنده : علی جوان نژاد
به یمن ورود پویا سعیدی،همزبان عزیز
«نازی ز من دریغ مدار»
به یـادِ چشم تو شب تا به صبـح بیدارم
که وعده داده صبا وصل تو دگر بارم
عجب که تحفهی سیمرغ من رسیده به وقت
کز آتش غم عشق تـو سخت بیمارم
گمان کنم که قران کرده مشتری با ماه
که مـن قـریـنِ شکوهِ بهارِ دیدارم
شب است و جمعه شبی،بی شک این شب ِقدراست
چرانه کاین همه شکر چکد ز منقارم
چنان ز وصل تو شادم که مست مِی نشوم
بیــار جام دگر ساقیا که هشیارم
تو ناز می کن و نازی ز من دریغ مدار
که هرچه ناز کنی ناز تو خریدارم
در آشیانه چشمم دگر نگیرد جای
هُمای خواب،که چشم از تو بر نمیدارم
در آستانهی«پویا»سخن دگر کافی ست
که شرح قصه دهد خاتم آه و رخسارم
11فروردين1390

 




رستخیز عشق
وقتی چترمان خداباشد بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد.
درباره وبلاگ

هرگونه حرفی را نباید با زبان فهمید/ آخر خودت باید بدانی دوستت دارم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رستخیز عشق و آدرس rastkhiz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 12611
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 310
تعداد آنلاین : 1